2011. november 29., kedd

40-es nagyon csini téli divatkabát - Jelenlegi ára: 6 500 Ft

GYÖNYÖRŰ YESSICA DZSEKI, C&A-BAN VÁSÁROLT, KIHAGYHATATLAN!!!
Egy éve vásárolt kabát, nagyon csinos fazonú, kifogástalan állapotban, kb. 5ször volt rajtam. Pici hibája, hogy a kapucnijáról a levehető prémet kimostam, és teljesen beszöszösödött, de nekem nélküle jobban is tetszik.  
40-es méret, cipzáros- és csattos is egyben, a derekán egy saját öv, amit én nem használtam, de ezzel divatosabb. Azért válok meg tőle, mert utólag láttam be, hogy egy számmal nagyobbat kellett volna vennem.  
Eredeti ára 18000 körül volt, most kevesebb mint féláron lehet a tiéd!!!
Szívesen mérek, írj!
A képek magukért beszélnek!


Jelenlegi ára: 6 500 Ft

Az aukció vége: 2011-12-02 15:15
. 40-es nagyon csini téli divatkabát - Jelenlegi ára: 6 500 Ft